Singapore! - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Juul Peeters - WaarBenJij.nu Singapore! - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Juul Peeters - WaarBenJij.nu

Singapore!

Door: Juul Peeters

Blijf op de hoogte en volg Juul

22 December 2015 | Singapore, Singapore

Veel te laat geupload "waarbenjij.nu" gaf steeds een foutmelding.

Wat een prachtige stad! Ik heb veel steden gezien, maar nooit een stad als dit bezocht. Het is enorm en elke wijk heeft een andere indruk. Het reizen van JB naar Singapore is een regelrechte hel! Van de campus naar busstation Larkin in Johor Bahru. Vanuit daar naar de grensovergang. Je wordt gecontroleerd bij de grens van Maleisië en de grens bij Singapore, maar er staat altijd file. Bij beide controleposten stond een enorme rij, dus twee keer de bus gemist. Reistijd: 4 uur. Reiskosten: 2,30 RM = ongeveer 0,50€

Ik ging alleen, wat best prima was. Het voordeel van alleen reizen is dat je kunt reizen op je eigen snelheid. Dus ik denk dat ik heel veel gezien heb. Een ander voordeel is dat je veel nieuwe mensen ontmoet. Ik heb een aantal backpackers uit Zwitserland ontmoet die vanuit Australië helemaal naar Thailand reisden en een Canadees koppel dat me meenam naar China town. Het nadeel van alleen reizen is alleen eten. Net zoals ik bij utm, het alleen eten is gewoon echt saai. Dat komt waarschijnlijk omdat ik mijn hele leven altijd met familie, vrienden of huisgenoten heb gegeten.

Over Singapore. Ik ben bijna overal geweest, Marina bai, Gardens by the Bay, Orchard Road, India stad, China town. Mooi! Ik zal er niet meer woorden aan besteden. De foto's zeggen meer dan duizend woorden.

Singapore! Tot ziens tijdens de New Years Eve !!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Juul

Actief sinds 11 Nov. 2015
Verslag gelezen: 2826
Totaal aantal bezoekers 5885

Voorgaande reizen:

24 November 2015 - 29 Januari 2015

Scriptie in Maleisie

Landen bezocht: